Inloggen

Waarom doen wij wat wij doen met Uitzinnig.nl?

Ik vroeg mij laatst af waarom wij doen wat wij doen. Waarom zijn we (mijn man en ik) ooit met Uitzinnig.nl begonnen? Wat was de drijfveer erachter?

Het staat wel vermeld op onze website, namelijk: Mensen inspireren met tips voor een dagje uit. Maar opeens besefte ik dat daar nog een extra laag onder zit.


Het is het delen van de liefde die creatieve en artistieke geesten voor hun vak of hobby hebben. Waarin ze jou even mee nemen in hun belevingswereld. Want dat is wat mensen in de entertainmentbranche en culturele sector doen.

De muzikant die niets liever wil dan muziek maken en dit op een podium aan anderen wil laten horen, acteurs en actrices die een verhaal willen vertellen in een voorstelling, creatievelingen die hun handgemaakte producten op een markt verkopen, kunstenaars die hun kunstwerken tonen in een tentoonstelling. Een gids die je mee neemt de natuur in en je laat verwonderen over wat daar allemaal leeft. Of een zilversmid die jou de technieken van het zilver smeden leert in een workshop. En dan nog de vele mensen die met hart en ziel samen een festival of evenement neerzetten.

Het zijn allemaal voorbeelden van mensen die iets moois creëren, waar je je kunt verwonderen en energie van krijgt. Waar je plezier aan beleeft en wordt geïnspireerd.

En dat is wat wij het allerliefste doen: jou inspireren met al dit moois.



Kaartverkoop Central Park Festival van start
Beleef een actief en stoer uitje bij één van deze indoor trampolineparken
10 x Festivals in april 2024
De leukste uitjes voor treinliefhebbers
Toon de nieuwste thema's »