Inloggen

Festival A Day at the Park organiseert exclusieve editie in Diergaarde Blijdorp

Let op: Festival A Day at the Park is door de huidige coronamaatregelen verplaatst naar 21 augustus 2021.

Op zaterdag 10 juli vindt de eerste en enige editie van T-Mobile Presents A Day At The Park: Blijdorp Edition plaats. Organisator ALDA heeft met het dance evenement de primeur na sluitingstijd een select aantal muziekliefhebbers te laten feesten in het dierenpark.

Muziek is er in de vorm van een silent disco: door het dragen van de draadloze koptelefoons kan iedereen los kan gaan op dj-sets van Franky Rizardo en Boris Ross zónder overlast te veroorzaken.

Unieke ervaring

Unieke ervaring
De 500 muziekliefhebbers die toegang hebben tot het dance evenement krijgen bij binnenkomst een draadloze koptelefoon, zodat ze al wandelend door het park kunnen luisteren naar de tunes van Boris Ross. Eenmaal aangekomen bij de eindbestemming: het podium, is het tijd om los te gaan op een 1,5 uur durende dj-set van Franky Rizardo.

Pauke Koens, eventmanager bij Diergaarde Blijdorp over de samenwerking: “Na een bewogen jaar zijn we enorm blij en trots om de handen ineen te slaan met ALDA. Samen bundelen we de krachten om een unieke, spectaculaire ervaring te bieden aan onze bezoekers tijdens deze exclusieve editie van ‘A Day At The Park’. Want zeg nu zelf, wat is er leuker dan dansen in de dierentuin na sluitingstijd?”

Headliner van de avond – dj, producer en labelbaas Franky Rizardo kan niet wachten om weer te draaien: "Ik heb veel gekke dingen meegemaakt, maar dat een van mijn eerste gigs na een pauze van 1,5 jaar in Diergaarde Blijdorp zou zijn.. dat had ik nooit kunnen bedenken. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar tegelijkertijd is het ook wel een beetje spannend vanwege de unieke setting!"

Exclusieve editie voor 500 muziekliefhebbers

“Blijdorp stond al lange tijd op ons lijstje –– dat we als festivalorganisator de zomer kunnen aftrappen op deze iconische plek voelt ongelofelijk en onwerkelijk tegelijkertijd. Omdat we elkaar lange tijd niet hebben kunnen zien, laten we geen mogelijkheid onbenut om een feestje te vieren. Ik ben dan ook ontzettend trots dat we het vertrouwen van Diergaarde Blijdorp hebben gekregen om een exclusief dance event te realiseren. Uiteraard georganiseerd op een veilige en verantwoorde manier voor zowel de vaste bewoners van het park, als de bezoekers.” aldus Allan Hardenberg, medeoprichter en directeur van festivalorganisator en promotor ALDA

Terugkeer

Het in eerste instantie uitverkochte ‘A Day At The Park’, kondigde eerder dit jaar aan terug te keren naar het Kralingse Bos voor een fysieke editie op volle kracht. Door de versoepelingen eind deze maand zijn er sinds 17 juni nog een aantal gelimiteerde kaarten in de verkoop gegaan. Het festival werd tien jaar lang georganiseerd in Amsterdam. In 2019 kwam ‘A Day At The Park’ voor het eerst naar Rotterdam. Sindsdien vieren ze de stad en haar iconen, zoals Diergaarde Blijdorp.

In 2020 organiseerde het festival ondanks de wereldwijde pandemie toch een mini-festival. Geheel coronaproof en in ‘A Day At The Park’ stijl kregen 750 mensen in drie shifts de kans om los te gaan op muziek van o.a. Joris Voorn en Baggi.

Over ALDA

ALDA is producent, conceptontwikkelaar en promotor van internationale elektronische muziek- en dj-concepten. Het bedrijf organiseert evenementen als AMF, A Day At The Park, Armin Only, A State of Trance, Electronic Family, SAGA Festival, We Are Connected, New Horizons, This is Me, Secret Project Festival en The Flying Dutch. Sinds ADE 2018 bundelt ALDA krachten met het Amerikaanse Insomniac. Samen brengen de twee vooraanstaande productiebedrijven de elektronische muziekscene naar wereldwijd divers en breed publiek.

Festivalliefhebbers kunnen tickets bemachtigen via de website van A Day at the Park. De verkoop start op donderdag 24 juni om 12:00 uur.

Meivakantie - De leukste activiteiten met kinderen
10 x de leukste openluchtmusea in 2024
Spot de Cheetawelpjes in Beekse Bergen
Tulpen uitjes 2024 - De Leukste tips voor een dagje uit
Toon de nieuwste thema's »